Tuesday 15 April 2014

Habatus sauda - Penawar Segala Penyakit

Beberapa tahun lalu, saya mula minum jintan hitam habatus sauda) setiap hari. Hanya dalam masa tiga hari, saya kagum apabila mengetahui tenaga dan stamina saya meningkat. Sakit biasa saya rasakan pada tubuh yang saya alami selama bertahun-tahu, perlahan-lahan mula berkurang. Dalam masa tiga bulan, saya menyedari kuku jari saya mula bersinar.

Demi Allah s.w.t sebagai saksi saya, masalah tentang gas berbahaya pada perut saya dan cirit-birit yang muncul hampir setiap dua minggu mula menghilang, alhamdulillah..

Catatan di atas adalah pengalaman Jerry D. Gray, penulis buku Rasulullah is my Doctor.


Memang terbukti Habatus sauda adalah penawar segala penyakit. Jika tidak, masakan ianya disarankan oleh Rasulullah s.a.w. Semuanya dengan izin Allah.. Pokoknya diri kita yang perlu usaha dan istiqamah dengannya.





*******************************************

Jom kita istiqamah dengan habatus sauda.. inshaa allah..

Habatussauda Minsyam , Habatussauda juga terdapat didalam Qaseh Gold.

Himpunan makanan sunnah dan herba terpilih - Qaseh Gold Adinda (wanita)
- Qaseh Gold Kekanda (lelaki)
- Qaseh Gold Junior (anak-anak)
Kapsul Habatus sauda Minsyam
Kapsul Minyak Zaitun

Bedak Arab 50gram


awatif mohd ali
telefon/sms /whatssap:
019-2399079
Email : awatifm.ali@gmail.com
layari fanpage : AL-ATIFF-SHOP (https://www.facebook.com/pages/AL-ATIFF-SHOP/282358529266?ref=hl )

No comments: